یادواره شهدای مسجد صاحب الزمان عجل الله - مهرآباد جنوبی

شما هم دعوتید!

| دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۱۸ ب.ظ | ۶ نظر

نظرات  (۶)

  • محمد حسین
  • سلام پس معرفی ما به دوستان چی شد و همچنین لینک ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمدحسین
  • سلام پس این لینک ما چی شد /؟؟؟
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    چرا مسئولین پاسخگو نیستند ؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    واقعا چرا مسئولین پاسخگو نیستند ؟؟؟
    سلام..
    به به خیلی مفتخریم که از بچه های مسجد صاحب الزمان (عج) به سایت ما سر زدند...ممنون از بازدید و ارسال نظر...
    هر دیدی یه بازدید داره و من پازدید پس میدم...
    غریبه نیستم و من گاهی توفیق حضور در نماز جماعت رو دارم و با مسجد صاحب الزمان خیلی حال میکنم...
    با آرزوی موفقیت زیر سایه امام عصر(عج)...
    یا علی..
    پاسخ:
    سلام 
    باعث افتخار . 
    خوشحال می شویم تا همکلام شویم . 
    در جلسه منتظر حضورتان هستیم . 
    یاعلی
  • امیرحسین حاجی زاده
  • سلام
    خیلی باحالید!
    پاسخ:
    سلام 
    اون رو که خودم می دونستم . حرف جدید بگید .
  • چلچله مهاجر
  • سلام 
    ممنونم از دعوتتون . 
    موفق باشید 
    علی یارمون
    پاسخ:
    سلام 
    منتظریم 
  • نسیم ......
  • سلام
    ممنون ازدعوتتون.
    پاسخ:
    سلام 
    منتظریم